Thursday, February 3, 2011

Photoshoot At Tasik UTM(UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA)

cerita disebalik gambar:gambar ini captured pada 3.feb iaitu semalam kat tasik utm.sambil menghirup udara yg segar di tepi kami berempat(aku,amin,rizal ngan fadz)........

yang ni camera fadz....(f5.6)

ni la kengkwn yg ber'photoshoot'(f13)

ni duta bio oil...kehkeh...(f5.6)
model aku(f5.6)

cerita disebalik gambar:gambar ini captured pada 3.feb iaitu semalam kat tasik utm.sambil menghirup udara yg segar di tepi kami berempat(aku,amin,rizal ngan fadz) berphotoshoot kat tasik,.kte org saje je nak practice dlam dunia photography.untuk pengetahuan anda, saya menggunakan my lovely DSLR Canon 1000D..saya suke menangkap gambar dgan canon kpunyaan ku.walaupun saya tak mempunyai expensive gear(lens,flash,or etc) tapi bagi saya yg pting adalah kreativiti seseorang itu memilih angle o view semasa ingin menangkap sesuatu gambar.tapi,insyaallah..kalau ada duit lbih ckit,saya akan try beli those accessories.yang penting skrang ni,saya kena kukuhkan fundamental dalam photography.hehe...please comment...

4 comments:

  1. bagus kamarudin... yang ni lagi smart..very natural...
    like...

    ReplyDelete
  2. nda,mcm patang ja bah mua ah...btw,bnar jua lbih kning tu kli..hahahah..pala ko pun ada blog jua kah??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WOW!!!