Monday, May 16, 2011

MODEL KU



ASSALAMUALAIKUM N OLLA…
Seharian di kampong,aku sempat berphotoshoot ngan model2 aku(sepupu aku).so aku nak share pictures dalam album aku.hihi..so klau korg rase pictures ni tak hot ke.please comment k.hihi…
Lokasi picture yg pertama tu kat Airport.Then yg ade name Sipitang tu aku snap kat salah sbuah water front kat Sipitang Sabah.HUHU…tempat ni memang menarik sangat n santai.kat water front tu ade gerai2 yg memang tersusun n tempat tu memang amat strategic,coz smbil korg ju mkan,korang dpat menikmati kehindahan bayu lautst right in front of u…
Then lokasi picture yg seterusnya adalah kat kampung aku..aku ngan sepupu aku ni cari lah  tmpat yg memang sesuai n cantik.huhu…kat kwasan bnyak lalang n kat depan sekolah rendah kampung aku.mcm2 posing aku arahkan kepada sepupu aku ni…haha..
“berlagak diva, senyum natural, more hot, tangan,  mata mata mata….”
 
 Haha..ni la ayat2 aku semasa sesi photoshoot…hihi..please leave ur comment about my pictures….
(saya budak baru nak belajar..*mata ke atas tangan ke bahu* )
MODEL AKU: nong, tika, n ning…tq girls!!(ala..korg pun memang excited nak berphotoshoot)

 TAKE A LOOK













1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WOW!!!