Thursday, April 14, 2011

KAMI BUDAK-BUDAK 1-SEL BERKHEMAH KE TG PIAI

long exposure photography
Hai semua....lama dah aku tak update blog ni,,,kali ni blog aku nampak lagi lawa kan???(puji blog sndiri)hihi...biasa lah kan dlu aku pandai ckit2 jer sal blog2 ni...tpi skang aku dah blajar byak mlalui tutorial yg dikongsi kat blog2 org lain,kdang2 tu tak jdi ar gak nak tambah mcm kat blog ni..tapi, aku cuba untuk blajar...so,skang ni aku nak citer sal kami budak 1-sel ni(lelaki) pegi becamping ke tg piai...huhu,best sangat...so kat sini aku nak share beberapa keping gambar yg aku sempat tangkap mggunakan dslr aku(canon 1000d)...

 b4 tu, aku nak citer pngalaman aku kat sane...mula2 tu, aku ngan yassin pegi service kreta, tggu pnya tggu kteorg terlambat untuk berrkumpul sbelum pegi(sebab aku menemankan yassin bershopping,nak gi camping pun menang gaya..hahha)pastu, kte org pun bertolak dri utm kul 12.00 tgahari,terlewat suda....kte org tak sesat sbab ade cfaiz sbgai pemandu plancong(tu pun googling nak tgok direction,hihi)sampai jer kat sne kite org pun jalan2,then psang khemah,then mkan kat warung nelayan,then main bola tampar,then mlam tu bbq,then tido,then pagi srapan,then main paint ball.....ahhh!!kat cni aku nak citer pngalaman aku main tembak2..huhu,best sngat,,,sbab kteorg menang...haha,ade lar gak org tdak berpuas ati dgan kmenangan kteorg,hahahha(jgan jelez)..dorg ngat dorg aktif bdan tegap bleh mnang ker,,,hihi,aku perut buncit n pemalas pun bleh mnang arr..tu lar,lain kli gunekan teknik persembunyian assasin(sebenar nye kteorg tak nak kuar awal2 tkut kne tembak..hihi)..hahah,sbab tu kte org mnang...hihi..pas paint kte org gi berkayak..ya Allah,punye la jauh nak gi hujung benua asia(taman negara tanjung piai)hitam muke aku sunburn!!!yang tak bleh blah, time bekayak tu smue kayak asyik ke kiri n ke kanan,smpaikan terlanggar kayak member(partner kayak aku cfaiz,hihi DIRECTION)..habis jer kayak, aku,fik, nagn yassin gi warung n order 2 pinggan sorg(kelaparan yang teramat sngat)..abis je makan,kte org trus gi terjun kat laut...huhhhh,tggi kot platform tmpat nak terjun tu...huhhhhhh,wlaupun aku ni reti brenang tpi bab terjub2 ni aku tkut sdikit mne la taw tak timbul2...hihi,,nasib baik ade plampung buncit aku...hihi,,abis je mandi kat laut kte org pun pegi ke khemah untuk persedian nak blik ke utm....ape yang bleh aku simpulkan disni kami budak satu es ei iel memang yang TERBAIK...thank guys!!!

expect the unexpected
night photography
night photography

night photography
active movement
another angle
bersiap sedia





tembak

possing maut



kayak
warung ni arr tmpat kite org mkan




Photobucket

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WOW!!!